Επόμενο Περιεχόμενα
Καλωσήρθατε στο τέταρτο άρθρο (η μέτρηση αρχίζει από το
0) για Reverse Code Engineering σε Linux!
Το γενικό θέμα με το οποίο ασχολείται το παρόν άρθρο
είναι οι εικονικές μηχανές (Virtual Machines).
Στο πρώτο τμήμα θα ασχοληθούμε εν συντομία με την ιστορία
και το γενικό σχεδιασμό των VMs.
Στο δεύτερο τμήμα εκφράζονται μερικές σκέψεις μου για το
μέλλον του RCE και το πως σχετίζεται η τεχνική του
obfuscation με αυτό.
Στο τρίτο τμήμα του άρθρου, θα μάθουμε γιατί ο κώδικας
Java μπορεί να είναι πιο γρήγορος από τον ίδιο κώδικα σε
C.
Στο τέταρτο και τελευταίο τμήμα θα δώσουμε μια ενδεικτική
λύση για την προηγούμενη πρόκληση και βέβαια το Hall of
Fame.
Καλό RCE!
Επόμενο Περιεχόμενα