Magaz, The Greek Linux Magazine
Magaz Logo

Επόμενο  Προηγούμενο  Περιεχόμενα

2. Πωλήσεις

2.1 ΠΕΛΑΤΕΣ

Το σύστημα αυτό σχεδιάστηκε για να διαχειριστεί λογιστικά και όχι μόνο, τους πελάτες μιας επιχείρησης.

Βασικές δυνατότητες του είναι:
  • Διαχειρίζεται τους πελάτες μιας ή περισσοτέρων εταιριών.
  • Κωδικός πελάτη με 4 ψηφία και συμπληρωματικά έως και 10 κωδικούς αναζήτησης.
  • Τήρηση πλήθους στοιχείων κάθε πελάτη π.χ. Επωνυμίες, Α.Φ.Μ, Διευθύνσεις, τηλέφωνα, fax, πλήρη στοιχεία υποκαταστημάτων, σχόλια με δυνατότητα να τυπωθούν στα παραστατικά κλπ.
  • Αναζήτηση πελάτη ή πελατών με κωδικούς, επωνυμίες, ή ομαδοποιήσεις με ταυτόχρονη εμφάνιση ισοζυγίου επιλεγμένων.
  • Δυνατότητα παγώματος και επαναφοράς καρτέλας.
  • Δυνατότητα παραμετρικού ορισμού των κινήσεων των πελατών και καθορισμού της τιμολογιακής πολιτικής.
  • Ισοζύγια αναλυτικά και συνοπτικά, με πολλαπλές αναζητήσεις σε οποιεσδήποτε χρονικές περιόδους, με δυνατότητα εξαίρεσης πελατών με μηδενικό υπόλοιπο.
  • Ημερολόγια κίνησης σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο.
  • Αυτόματη αντιστοίχηση χρεώσεων πιστώσεων (open item) με κινητή ημερομηνία αναφοράς, που ορίζει ο χρήστης.
  • Τήρηση υποκαταστημάτων με ξεχωριστές ή μη καρτέλες.
  • Αναλυτικά καθολικά με πολλαπλές αναζητήσεις σε οποιεσδήποτε χρονικές περιόδους, με δυνατότητα εξαίρεσης πελατών χωρίς κίνηση.
  • Αναλυτικό καθολικό open item με πολλαπλές αναζητήσεις με δυνατότητα εξαίρεσης πελατών χωρίς κίνηση.
  • Ενηλικίωση υπόλοιπου σε μεταβλητές χρονικές περιόδους με όλα τα ανοικτά τιμολόγια, τις άληκτες συναλλαγματικές και τις μεταχρονολογημένες επιταγές.
  • Χρηματοδότηση πελατών και τοκισμός υπόλοιπου με πλήθος κριτηρίων σε οποιεσδήποτε χρονικές περιόδους.
Ακόμα :
  • Παράλληλη χρήση δύο ετών.
  • Επίδειξη αναλυτικά των παραστατικών ενώ βλέπετε την καρτέλα πελάτη.
  • Στατιστική πωλήσεων διάφορων χρονικών περιόδων με πλήθος κριτηρίων επιλογής.
  • Απόλυτα σύμφωνο με τον νέο Κ.Β.Σ.
  • Αυτόματη αναγνώριση, σύνδεση και ενημέρωση με άλλα συστήματα π.χ. Αξιόγραφα, Γενική Λογιστική, Στατιστική Πωλήσεων, Αλληλογραφία.
  • Ενσωματωμένος πανίσχυρος επεξεργαστής καταστάσεων (report handler) για να δημιουργήσετε οποιαδήποτε κατάσταση δεν αναφέραμε.
Άλλες διαθέσιμες πληροφορίες :
  • Τρέχον υπόλοιπο, Χρεώσεις Πιστώσεις σε περιόδους ή προοδευτικά, Πωλήσεις, Κόστος Πωληθέντων, Προμήθειες, Μικτό κέρδος πωληθέντων σε χρονικές περιόδους.
  • Χρεώσεις - πιστώσεις - υπόλοιπα απογραφής, μήνα, έτους, προοδευτικά.
  • Τελευταίες ημερομηνίες πώλησης και πληρωμής
  • Επιστροφές - εκπτώσεις κλπ.

2.2 ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ (ΧΟΝΔΡΙΚΗ - ΛΙΑΝΙΚΗ) ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ

Το σύστημα αυτό σχεδιάστηκε για να διαχειριστεί γρήγορα, εύκολα και φιλικά την παρακολούθηση των παραγγελιών, την έκδοση μηχανογραφημένων παραστατικών και την εύκολη καταχώρηση χειρόγραφων παραστατικών.

Βασικές δυνατότητες του συστήματος είναι:
  • Εύκολη διαχείριση παραγγελιών και έκδοση οποιουδήποτε παραστατικού. π.χ. Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής, Παραγγελία, Αποδείξεις Λιανικής, Προτιμολόγιο, Προσφορά κλπ.
  • Αυτόματος μετασχηματισμός μιας ή περισσότερων παραγγελιών σε οποιοδήποτε παραστατικό.
  • Δυνατότητα Τιμολόγησης κατά την λήψη της παραγγελίας ή αργότερα.
  • Επιπλέον συγκέντρωση παραστατικών, π.χ. Δελτίων Αποστολής σε ένα Τιμολόγιο, με σύγχρονη αναπροσαρμογή των τιμών και του ορίου πίστωσης.
  • Μαζική ή ομαδική εκτύπωση παραστατικών με κριτήρια δρομολόγησης και με επί πλέον δυνατότητα από Δελτία Αποστολής εκτύπωσης Τιμολογίων ή Δελτίων Λιανικής Πώλησης κ.τ.λ.
  • Δυνατότητα εισαγωγής χειρόγραφων παραστατικών με σύγχρονη επέμβαση στις αξίες.
  • Δυνατότητα επιλογής της εκπτωτικής πολιτικής σας μεταξύ των έξι διαφορετικών τιμών είδους, της κλιμάκωσης τιμών και εκπτώσεων βάσει ποσοτήτων κατηγορίας πελάτη και κατηγορίας είδους και της έκπτωσης (δραχμικής ή ποσοστιαίας) τη στιγμή της τιμολόγησης.
  • Δυνατότητα αυτόματης καταχώρησης απόδειξης είσπραξης στην καρτέλα του πελάτη.
  • Διαρκής παρακολούθηση του ορίου πίστωσης και του υπόλοιπου του πελάτη τη στιγμή της τιμολόγησης.
  • Σκοπός διακίνησης, τόπος αποστολής, τόπος παράδοσης.
  • Διαχείριση υποκαταστημάτων με πλήρη στοιχεία, εναλλακτική διεύθυνση παράδοσης.
  • Επίδειξη χονδρικής τιμής και μικτού κέρδους ανά είδος, την στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας.
  • Αυτόματη προειδοποίηση σε περίπτωση που οι διαθέσιμες ποσότητες δεν επαρκούν ή υπολείπονται του ορίου ασφάλειας αποθέματος, με σύγχρονη δέσμευση του υπόλοιπου.
  • Δυνατότητα καταχώρησης νέου πελάτη ή είδους και επίδειξη της κίνησής τους τη στιγμή της έκδοσης παραστατικών.
  • Διαχείριση ειδών σαν φόρους και χαρτόσημα.
  • Ακυρωτικό παραστατικό ΚΒΣ.
  • Ημερολόγια πωλήσεων και πωλητών σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο με επιλογή του είδους του παραστατικού.
Ακόμα:
  • Κάλυψη του Φ.Π.Α ή άλλων φόρων σε όλες τις περιπτώσεις πωλήσεων (Χονδρική/Λιανική με ή χωρίς φόρο, Φ.Π.Α. νήσων, ΤΑΤ, ειδικούς φόρους κλπ).
  • Παραμετρικές εκτυπώσεις παραστατικών σε έναν ή περισσότερους εκτυπωτές και σε ίδιες ή διαφορετικές φόρμες (σχήμα ή γραμμογράφηση).
  • Δυνατότητα εκτύπωσης παραστατικών με πολλαπλές σειρές έκδοσης και σε πολλαπλές σελίδες, με σελιδοποίηση.
  • Fast entry λιανικής πώλησης
  • Συσκευασίες με αυτόματο υπολογισμό.
  • Αναζήτηση παραστατικών ανά πελάτη, είδος ή πωλητή για οποιαδήποτε χρονική περίοδο.
  • Πλήθος άλλες εκτυπώσεις συγκεντρωτικές ή αναλυτικές με πολλούς τρόπους αναζήτησης των παραστατικών.
  • Τιμολόγηση με bar-codes.
  • Επανεκτύπωση παραστατικών.
  • Αυτόματη αναγνώριση, σύνδεση και ενημέρωση με άλλα συστήματα όπως : Διαχείριση Πελατών, Διαχείριση Προμηθευτών, Αποθήκες, Στατιστική Πωλήσεων, Γενική Λογιστική.
  • Ελεύθερη εισαγωγή κειμένου σε οποιοδήποτε παραστατικό.

2.3 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΞΙΟΓΡΑΦΩΝ

Το σύστημα αυτό σχεδιάστηκε για να διαχειριστεί γρήγορα, εύκολα και φιλικά τις μεταχρονολογημένες επιταγές και τις συναλλαγματικές μιας επιχείρησης.

Χωρίζεται σε δύο τμήματα Πελατών και Προμηθευτών που διαχειρίζονται τα εισπρακτέα και τα πληρωτέα αντίστοιχα.

Βασικές δυνατότητες του είναι:
  • Αυτόματη ενημέρωση της καρτέλας των πελατών ή των προμηθευτών στα αντίστοιχα συστήματα τους.
  • Κινήσεις αξιόγραφων σε προμηθευτές, τράπεζες κλπ. με ημερομηνία μεταβίβασης καθώς και δραχμική παρακολούθηση εξόδων (δικά μας ή όχι).
  • Αναλυτικά ληξιάρια με πλήθος κριτηρίων σε ορισμένο χρονικό διάστημα.
  • Ημερολόγια κίνησης αξιόγραφων.
  • Συνοπτικό ληξιάριο με ανάλυση του δωδεκαμήνου.
  • Αναλυτικό ληξιάριο πελατών σε ορισμένο χρονικό διάστημα.
  • Εκτύπωση βιβλίου επιταγών και συναλλαγματικών.
  • Εύκολη αναζήτηση αξιόγραφων βάσει της κατάστασης τους και των μεταβιβάσεων του. π.χ. ανεξόφλητα στο χαρτοφυλάκιο, σε τράπεζα για εγγύηση, διαμαρτυρημένα κλπ.
Ακόμα:
  • Ταυτόχρονη τήρηση δύο χρήσεων.
  • Πλήρη στοιχεία αξιόγραφου π.χ. ημερομηνίες έκδοσης, λήξης, στοιχεία τράπεζας, στοιχεία πελάτη ή προμηθευτή και στοιχεία εκδότη κλπ.
  • Για κάθε κίνηση αξιόγραφων ημερομηνία, αιτιολογία, έξοδα κλπ.
  • Αυτόματη αναγνώριση, σύνδεση και ενημέρωση με άλλα συστήματα όπως: Διαχείριση Πελατών και Διαχείριση Προμηθευτών.
  • Ενσωματωμένος πανίσχυρος επεξεργαστής καταστάσεων (report handler) για να δημιουργήσετε οποιαδήποτε κατάσταση δεν αναφέραμε.

2.4 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Το σύστημα αυτό σχεδιάστηκε για τις επιχειρήσεις που θέλουν γρήγορα, εύκολα, φιλικά και αξιόπιστα να παίρνουν σωστές αποφάσεις για τους μελλοντικούς στόχους τους.

Βασικές δυνατότητες του είναι:
  • Πλήρης αναλυτική τήρηση των Πωλήσεων τους τελευταίους 25 μήνες.
  • Ανάλυση πωλήσεων ανά πελάτη σε ποσότητα και αξία (ειδών ή ομάδων ειδών) για οποιαδήποτε χρονική περίοδο στο τρέχον έτος και αυτόματη σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. (συγκεντρωτικά και αναλυτικά).
  • Ανάλυση πωλήσεων ανά είδος ή ομάδα ειδών, σε ποσότητα και αξία για οποιαδήποτε χρονική περίοδο στο τρέχον έτος και αυτόματη σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
  • Πωλήσεις του τελευταίου δωδεκαμήνου σε ποσότητες και αξίες.
  • Αξιολόγηση ειδών με βάση τις πωλήσεις του τρέχοντος έτους και αυτόματη σύγκριση - απόκλιση με πέρυσι.
  • Αξιολόγηση πελατών με βάση τον παραμετρικά οριζόμενο τζίρο για οποιαδήποτε χρονική περίοδο στο τρέχον έτος και αυτόματη σύγκριση - απόκλιση με την περυσινή.
  • Αξιολόγηση ομάδων ειδών με βάση τις παραμετρικά οριζόμενες πωλήσεις για οποιαδήποτε χρονική περίοδο στο τρέχον έτος και αυτόματη σύγκριση - απόκλιση με την περυσινή.
Ακόμα:
  • Αυτόματη αναγνώριση, σύνδεση και ενημέρωση από άλλα συστήματα όπως: Διαχείριση Πελατών, Αποθήκες, Παραγγελιοληψία Παραστατικά.

2.5 ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Το σύστημα αυτό σχεδιάστηκε για να διαχειριστεί την συγγραφή και την αποστολή επιστολών στους πελάτες μας.

  • Αυτόματη προετοιμασία και εκτύπωση υπενθυμιστικών και άλλων επιστολών στους πελάτες.
  • Πλήθος κριτηρίων επιλογής των πελατών.
  • Συγχώνευση πληροφοριών τη στιγμή της εκτύπωσης τους (mail merge).
  • Εκτύπωση αυτοκόλλητων ετικετών με οριζόμενες διαστάσεις από τον χρήστη.
  • Συνεργάζεται με το σύστημα Πελατών.

Επόμενο  Προηγούμενο  Περιεχόμενα


Valid HTML 4.01!   Valid CSS!