Επόμενο
Προηγούμενο
Περιεχόμενα
Στον προγραμματισμό τα βήματα που ακολουθούμε είναι τις
περισσότερες φορές τα εξής:
-
Πληκτρολόγηση του πηγαίου κώδικα σε ένα αρχείο κειμένου
-
Compilation του παραπάνω αρχείου
-
Εκτέλεση του έτοιμου προγράμματος
Στο 3D modelling μια πολύ περιληπτική αντίστοιχη λίστα
είναι η:
-
Κατασκευή των 3D αντικειμένων που θα αποτελέσουν την
σκηνή(scene) που θέλουμε να φτιάξουμε
-
Επεξεργασία υφών/υλικών/επιφανειών/χρωμάτων που θέλουμε
να έχουν τα αντικείμενά μας (textures/materials)
-
Φωτισμός της σκηνής από διάφορες πηγές (lighting)
-
Απόδοση του τελικού αποτελέσματος (Rendering)
Το rendering είναι αντίστοιχο με το compile με την έννοια
ότι παίρνει πολλή ώρα (ανάλογα και με την πολυπλοκότητα
της σκηνής) Σε αυτό το στάδιο ο υπολογιστής επεξεργάζεται
όλες τις πληροφορίες που του έχουμε δώσει, την γεωμετρία
των σχημάτων,τον φωτισμό, την κίνηση (σε περίπτωση
animation) και βγάζει το τελικό αποτελέσμα.Τα εφφέ των
ταινιών είναι τόσο απαιτητικά που το rendering γίνεται σε
δίκτυα υπολογιστών ειδικά φτιαγμένων για επεξεργασία
γραφικών (Silicon graphics)
Επόμενο
Προηγούμενο
Περιεχόμενα